Usuário: | edrroloff |
Nome: | Edroaldo Roloff |
Cadastrado desde: | 06/03/2009 |
Último login: | 18/04/2016 16:38h |
Cidade: | São Leopoldo/RS |
Visitas ao perfil: | 1.270 |
Distribuição: | Fedora |
Distribuições secundárias: |
Home Page: https://www.facebook.com/profile.php?id=100002080905978
Profissão: Enterprise ProSupport Engineer
Habilidades:
Responds to customer technical problems/issues related to hardware, software and networking via e-mail/chat and phone.
Owns customer issues from beginning to resolution (handles in place).
Assists customers by diagnosing problems and providing resolutions for technical and service issues.
Uses troubleshooting techniques and tools to identify products that are defective and follows guidelines in issuing service calls/contacts.
Advises/educates customers within procedural guidelines to ensure a complete solution to their technical or service questions.
Recreates, identifies and provides input on unique or recurring customer problems.
Focuses on delivering a positive customer experience.
Monitors and tracks issues to ensure accurate resolution.
Actively involved in revenue generation activities with current customers.
Reviews and distributes pertinent cross-functional information (e.g., Sales, TAMs, Customer Care, External Vendors, etc.).
Descrição:
Ferramentas Gerais > Senac > HCL > Dell
Enviar mensagem ao usuário trabalhando com as opções do php.ini
Meu Fork do Plugin de Integração do CVS para o KDevelop
Compartilhando a tela do Computador no Celular via Deskreen
Como Configurar um Túnel SSH Reverso para Acessar Sua Máquina Local a Partir de uma Máquina Remota
Configuração para desligamento automatizado de Computadores em um Ambiente Comercial
Criando uma VPC na AWS via CLI
Multifuncional HP imprime mas não digitaliza
Dica básica para escrever um Artigo.
Como Exibir Imagens Aleatórias no Neofetch para Personalizar seu Terminal
como coloco para instalar com esse erro. (13)
Alguém sabe de documentos de texto e /ou vídeo aulas de certificações ... (1)